just nu spelas Slow Club på min Spotify

Hej!Hej!Hej!Hej!Hej!Hej!Hej!Hej!Hej!Hej!Hej!Hej!Hej!Hej!Hej!Hej!Hej!Hej!

Livet är bra även i 2012 (också känt som vårat sista år, och iår ska jag go crazy och ba LEVA!!!!!) Skämt åsido för jag hatar nyår och framförallt nyårslöften. Har aldrig avlagt, gjort, tagit (vad säger man?!) ett sådant fjantigt löfte, för som om något nytt skulle ske bara för att man tvingas köpa ny almanacka. Njet not for Zöller!!!
Men nu ska jag, trots komplikationer, ge mig ut på min west coast tour men utan Christian och hans eminenta körkunskaper. Så Swebus och SJ kommer få ett uppsving nu alltså. Imorgon 07.07 tar jag 20:an till Falun sen 800:an till Melliz. Hela resan tar nära på 9 timmar så jag planerar att skriva klart textila material då. Återkommer även antagligen här på bloggen. Detta var allt för nuet, c ya 2morrow lavvahs!!
Slänger även in en bild på en av mina bästa julklappar (de gula skorna!!!!!!!!!) tagen med min andra bästa julklapp (iPhone 4S!!!!!!!!!!!!!)
Amanda Möller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0