Onsdagshäng

häj häj HALLLLLLLLÅÅÅÅ
Mancy här med en liten uppdatering från mitt fartfyllda liv

Är nu hemma efter någonting man skulle kunna kalla en onsdagsöl utan öl. Jag var idag den extremt tråkiga som följde med på en onsdagsöl utan att varken dricka någon eller stanna kvar speciellt länge. Men hur som så var det trevlig så länge det varade men min disk och klädkaosfyllda lägenhet ropade på mig genom falu gator så jag fick lov att ta mig hem med den sista bussen för att slippa vallfärda genom kyla och komma hem till rutten laxtallrik som annars skulle ligga till på söndag och gotta sig. Så med det sagt så ger jag mig själv ett ansvarspoäng och ett tråkighetspoäng vilket betyder att jag ligger på plusminusnoll liksom i min vardagsskala.





GONÄT! /a.l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0