matlycka, den sanna lyckan

TJENA KAMRATER

Nu ligger jag utslagen i sängen efter någonting som jag vill kalla för en ovanligt lyxig middag i mitt fattiga liv. En stor fördel med att åka hem på helgerna och beklaga sig lite över hur lite mat man har i det ekande kylskåpet är ju att man får med sig lite att fylla det med. Det blev en ganska rejäl laxbit som räcker veckan ut, lite enformigt men man ska väl fan inte klaga. Ligger också och väntar på att mitt hår ska bli torrt så jag kan se om min lilla pärlemoblondering gett nått fab reslutat. Kan ju lugna folks oroliga själar med att jag inte ska gå och bli blond, jag ska bara göra en grundenovering så jag sedan kan fortsätta färga mörk utväxt, inga drastiska förändringar alltså.











*Buzkul hos Jullan, Isa å Lisen*
som jag spenderade gårdagen och natten med. Vi ägnade oss mest åt att trycka kebabpizza special, prova coola snowboardoutfits inför romme och ta kort vi fann väldigt roande.

Nu ska jag kolla på stylisterna, bara för att det är så jävla fab!
CÄO! /A.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0