The life of Amanda

Här kommer jag med lite nyttig information.

Åh, här ligger jag å känner att jag inte kommer kunna sova på ett tag. Och jag misstänker att min powernap vid sextiden idag är skurken till det. Men så är det när man gått upp klockan kvart i tio, börjat jobbet halv elva och slutat vid fyra. Tuffa tider nu.

OBS!! är inte uppe för att kolla på den där jävla hockeyn som det tjatas om, fattar inte vad som är så jävla intressant. De enda gångerna någonting med sport är roligt och viktigt är när jag spelar spökboll i skolan, viktigare vinster än så är det stårt att finna. Är ju trots allt en extrem vinnarskalle när det kommer till mig själv men har väl aldrig riktigt förstått mig på det där med att glädjas åt när andra vinner. Inte ens när det kommer till länder.

Men just nu så ligger jag och håller på att dö i en sugen-på-salt-död. Jag vet inte vad det är med mig men är så sjukt sugen på allt salt men ost och kex, chips och pasta carbonara står högst upp på listan. Det är väl någon slags hormonfest i kroppen just nu misstänker jag. Fick den diagnosen av Dr. Zöller iaf, min tyska husläkare.




Men nu ska jag fortsätta kolla på Filip & Fredriks årskrönika här på d0tan och försöka att inte dras till köket. Orkar inte borsta tänderna igen.

CIAO /A.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0