bhl

heiisan alla gulletussar!
 
Vas har hänt på senaste tiden då????
 
Jag tog äntligen tag i mitt rosahårliv och fixade det
 
 
 
Midsommarhelg med DFL, midsommarafton å rönnäskväll är väl numera lite utav en tredagarsklassiker om man säger som så.
 
Midsommarafton
 
 
  












Tagga-trots-din-bakishet-inför-rönnäskvällenförfestchill


Pigg och söt påväg hem


Min obligatoriska fylleskada, lyckas alltid samla på mig nya märken på kroppen




Simon tog lite egopiicsss innan läggdags


Kakisfika


Midsommar tog slut å jag tog mig till Falun för att hålla Zöller i handen när hon tatuerade sig


Medan hon fick en döskalle på kroppen fick jag nöja mig med en ring för 30 kr på myrorna


Åkte till Skävä för att ta förväl av den vackra byn å den vackra damen innan Stockholmsflytt


Spenderade tiden med bakning, vattenpipa, och Zöllers golfskillzzz


Åkte till borlänge för att hälsa på mina vänner som var på P&L (och för att käka den episka thai-vagnen som alltid håller hus där under veckan). Denna vackra donna såg jag för sista gången på typ 8 veckor. Nu befinner hon sig i Norge och tjänar parraaaaaaaaaaaaa




Tagit en del promenader kring Tibble och Leksand. Funderat lite över livet och vad som kommer hända här näst.
 
Har även tagit farväl av Jenny, min halva som jag haft brevid mig i 6 år nu. Det kanske är det konstigaste av allt, att vi helt plötsligt inte gör allt tillsammans. Lyckades grina 3 gånger , men jag kan ju aldrig hålla styr på de där små tårarna.
 
Sen har jag spenderat resten av tiden till tråkiga saker som att flytta ur min lägenhet i Falun, sortera saker på mitt rum hos pappa, jobbat och tillsist packat. Hur jag ska få med min allt på tåget imorgon är det ingen som vet. Men det visar sig.
 
Imorgon flyttar jag tydligen till Stockholm. åhååå helvete.
 
phuzz /a.l
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0