HÄR ÄR JAG IGEN, DEN GAMLA TOKEN

Hej! Jo jag är vid liv och har ungefär för mig det här: Tar körkort, jobbar, sover, spelar Sims, försöker fixa Berlin och målar kort. Idag jobbar jag dubbelpass, alltså har jag två timmars rast nu innan nästa skift på hemmet. Denna vecka är annars den jobbigaste på hela sommaren för jag jobbar sex dagar, en med dubbelpass och sen så var det dags för teoriprov igår. Gick bra och har nu alltså ba uppkörningen kvar. Har dock inte kört på en månad typ men men. Aja. Va i Stockholm också förra helgen, mysigt, trevligt och kul. Hamnade på Sture P påväg till efterfest från stekar "Ento"urage och fick gratis cola på Pressbyrån. Nöjdheten över det gjorde att vi (jag) inte behövde en efterfest. Dagen efter blev utgång på Strand efter att blivit nekade på Debaser Slussen. Haha det fulaste var att jag och Isa gick bredvid ett grabbgäng som sa: "Är ni på väg till Debaser också eller?" "Nja, ja antagligen" sa vi för att inte ropa hej innan leg-bäcken var passerad. De svarade: "Ah, ja man slutar ju liksom alltid där på nåt sätt, hehe" Och då slänger vi ut det väldigt passande svaret: "Hehe, ja man gör ju det". Har aldrig varit där och blir sen nekad inträde. Pinigt värre. Nu ska det tuppluras så man orkar med eftermiddagen! Hej igen, bilder kommer! / Amanda M


Kommentarer
Postat av: simon grip

hahahahah "ja man gör ju det"

2012-07-22 @ 21:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0