OKEJ, DET SOM KANSKE BLIR DÖDSRYCKET FÖR MIG PÅ HVF

Hej igen!
Här kommer lite bilder från senaste tin.
Angående rubriken ↑, jag och jensy kommer ju att skaffa en ny blogg när vi flyttar!!!!!!! För nu har vi nämligen ett litet spartanskt rum under september som ligger intill Tempelhof och där ska vi påbörja detta kalas vi kallar flytta hemifrån till Berlin. 
 
 
Åsa fyllde femtio!
Min episka katt ♥
Åkte till storstan och hälsa på de två som flyttat dit och blev tvingad att börja ta bilder med min Instagram! Så om någon skulle vilja kolla in mig heter jag iallafall amandamler där ute i cyberrymden.
 
En kul kväll på östermalm resulterade fetaste såret som jag sen tvingades sprita tusen gånger om dagen på jobbet.
Har erkännt att min instagram kommer bara bestå av bilder på lillefjunet "kattokig och ensam".
Skördade jordgubbar och åt!!!!
 
OCH NU!
Det lilla fina rummet jag och Jenny ska husera i ett tag:
 
Så där ja! Nu så ska livet kanske börja ordna upp sig lite smått. Tills vi ses igen amigos!!!
/ Amanda M
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0