19062012

Dagen har jag spenderat i en bil, roadtrip! Men jag bringar glada nyheter till bloggen! JAG SKA PÅ WAY OUT WEST FUCKFACES! untzuntzuntz. Är så pass taggad att jag funderar på att kötta med lite ghettofabfakesilvernail. Då vet man att jag är taggad. Niggas i GBG!!
Legit? Tänk er skandalen om man var tvugen att dela på notan?!?!?!? Silly bitches.
Jag känner mig rätt nöjd med att inte leva på 50-talet faktiskt. Katrin Zytomierska håller ikke med. Det roligaste är ju att folk typ fortfarande hävdar att det inte finns normer i samhället som påverkar hur männsikor förväntas bete sig eller vara ENBART pga av vilket kön man föddes med. niet ninka, jag ser inga teckan på att sånt verkar finnas lite här och var.
Men nu till lite roligare grejer, NAILS!
Åh, vill också ha mönstrade naglar. Kom igen, så äckligt fab.
!!!!!!!!
Fridens liljor!
Jenny

Kommentarer
Postat av: simon grip

fattar inte hur hon, som redan är känd ska hålla på med fasoner som t.ex. hon, hanna wieder-någonting. trodde man bara uttalade sig sådär förbannat dumt om man var så som hon, hanna.

2012-06-20 @ 20:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0