HELOSAN

Hej! Har varit mycket på senaste men nu är jag tillbaka! 
Studenten togs, förkyldningen kom, knegarlivet började. Men sen blev det torsdag och DFL!
Sen blev det midsommar och jag sa hej då till Leksand eftersom jag skulle jobba på lördag morgon. 
Men sa hej till Skäve istället!
Jag kom hem och käkade ensam framför TV:n, tog en nap, gjorde en fin krans med prästkragar, tuperade håret och cyklade iväg till Forsa. Där fanns det chips ↑.
Åh en sån fin sommarflicka.
 
Men eftersom jag började 07.00 nästa morgon trampade jag hem tidigt, ladda ner film och tog egopix som mms:ades till Leksand. 
Men sen blev det åka av i Rönns!
 
 
Kvällen blev morgon, Johan ville inte sluta festen och där med ge ifrån sig min tröja så han klättra upp i lyktstolpen i protest. Amanda hoppade ner i asfalten med knäna först och jag sovgick hem. 
 
Idag har jag förresten tatuerat mig, men det är ett helt annat kapitel. Nu ska jag se på My Week with Marilyn och hoppas på att den är bra. Tjenis igen!
 
/Amanda M
 
 
 

Kommentarer
Postat av: simon grip

härlig bilddagbok!

2012-06-26 @ 21:40:50
Postat av: simon grip

justja, nu snodde jag bilden på mig och jenny och gjorde till profilbild! :)))))) <3

2012-06-26 @ 22:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0