student

Och då har man tydligen tagit studenten. Med väldigt kluvna känslor. Så jäävla skönt att inte ha slutat skolan, men så hiimllaaans tråkigt att Falutiderna är över. Fashion Pack kommer aldrig mer bli detsamma. De sista månaderna vi har haft här med nytt folk som är så himla bra kommer inte bli detsamma. MEN. Å andra sidan så blir allt så himla nytt. Nu vet man inte riktigt vad som väntar i Stockholm men jag är säker på att det blir bra.

Studentveckan har vart så himlans jävla rolig. Mösspåtagningen i måndags vart en liten rivstart för veckan. Fulla och glada vandrade vi tillsammans med faluns alla studenter och mitt i leder lyckas såklart Jullan dra en faceplant. Alla utgångar i veckan har vart fina och mysiga och roliga. Och sedan kom den bästa studentdagen. Det är ett under att man tog sig igen dagen så pass bra med tanke på att man gick upp klockan 5 för att gå till en tidig champangefrukost. Sen blev det lunch med skolan och jag kände mig stenhård. Jag var inte alls på gråthumör. MEN en minut efter att jag sagt att jag kände mig coooool bröt jag ihop. Jävla Fashion Pack som ska vara så himla fina och som ska skiljas från mig. Utspringet vart kuule med armen i vinkeln och flaket var så jälva kul så jag höll på att döda mig själv. Vi hade den absolut snyggaste vagnen med det absoluuut fetaste ljudet och en mikrofon och jag gillade att höras i.

Jag och jenny hade även vår mottagning tillsammans. Så himla fint och så himlans bra våra föräldrar hade fixat det. Grym mat, grymt tält och en massa fint folk. Det kunde inte vart bättre. Fulla å himla glada dansade vi till 99 luftballons, höll tal till alla gäster, fick ett tal av jenny om våran tid tillsammas, öppnade massa fina presenter och hoppade en massa studsmatta. Kvällen däremot vart en lugn med väldigt trevlig kväll på Rådis med hemgång klockan 3 efter att ha tryckt en falafel.






































Ravearmbanden


































Så! Det var allt för mig för denna gången, med ännu ett kaosinlägg.

PUDSSS!!! /a.l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0