06032012

Lite bilder från min asgrymma mobilkamera. Jag var uppe på min storbrors skola och kikade igår, det var sjuuukt fett. As fancy. Förra veckan var det sportlov, då var jag hemma i Leksand och jag hittade en fin klänning, en stringhylla (!!!!!!) och en rolig päls. Pälsen köpte jag inte eftersom den var sjukt ful i halsen och modellen var rätt hemsk. Dock var färgen det fetaste jag sett och den var mjuk som en bomulls-dröm.
Lista på saker jag gillar, en tisdag som denna

  • Att min stringhylla är uppe
  • Att spotify i mobilen funkar
  • Att min jordglob inte längre står på golvet
  • Att jag snart fyller år och snart åker till London
  • Att det är 100 dagar till studenten på onsdag. Vi är också lediga dagen efter, så nu kan man gå ut på en onsdag utan den oblitoriska bakis-mönsterkonstruktionen. Softy.
  • Att det börjar bli vår
  • Att jag har en grym tvål, gjord av olivolja i Palestina.
Lista på saker jag inte gillar, en tisdag som denna

  • Att jag glömt att sno toapapper från skolan. Igen. Sportat det så kallade cotton-ass, nu alltså. Igen. FML.
  • Att mitt hår är så jävla tråkigt och i en fittig längd. Jag tror att det krymper.
  • Att jag får ont i ryggen av att sitta vid datorn
  • Att det håller på att bli vår, men fortfarande är ganska kallt ute.
Fridens liljor!
Jenny
  • Att jag är fett mycket disk samt damm, matrester och "betong-damm" att ta reda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0