12032012

What up?
Helt plötsligt hade vi hela 40 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) läsare. Oh dear lord. Vi brukar snitta på typ 5, så det var ju fett. Jag har ondast i halsen. Alltså, det känns som ett brinnande köttsår i min hals. Jag och Zöller hänger i Skedvi, vi planerar framtiden lite. Tänkte söka en utbildning, men då var man tydligen för tidig. SÅÅÅÅ HET PÅ GRÖTEN. Eller ja, det var sir.zöller som tänkte söka, jag tänkte söka när hon provat vattnet så att säga. Doppar tårna i framtidens tyska pöl.
Jag har också målat mina naglar med det absolut ravigaste nagellacket. Rave, rave rave! UNTZ
Så känner jag mig när jag tänker på att jag ska åka till London om typ två veckor. London + rave naglar= swag dance.
Fridens liljor!
Jenny

Kommentarer
Postat av: simon grip

vaddå, 40 läsare idag (måndag) eller 40 igår (söndag)?

2012-03-12 @ 23:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0