18032012

Jaaaha ja bloggen. What up?!?!?!?
Jag är fortfarande sjuk, därför skjöts mitt planerade födelsedagsfirande in idag. Fyller år imorgon (!!). Sugig ålder att fylla, men eftersom jag älskar när folk är snälla emot mig och älskar uppmärksamheten som följer med en födelsedag så älskar jag min födelsedag. Men med åldern börjar den underbara dagen jag kallar för FÖDELSEDAG (!!!) få en mörk sida också. Jag får alltid panik, eftersom åldersnojjan är ständigt närvarande. Men fuck that...
En sak jag verkligen hatar just nu är hår. Överallt ser jag hår. Kom på att det nu låter som om jag snackar om armhåle-hår. Inte denna gång mina vänner, dock asfett med gruppen på fb. Jag snackar dock om vanligt huvudhår. Jag har blivit helt besatt! Det går fanemig överstyr. Jag tänker på mitt eget hår jättemycket, men jag typ stirrar på folks hår på stan. Varför? Undrar ni kanske, kära läsare. JOOOO, för jag måste göra något med mitt eget hår, men jag vet ikke vad. White chick problems....
Något som förgyller min tillvaro i detta hårinferno är iallafall att jag har en cykel som jag kommer cruisa runt i Falustad med. Så sweet.
All these silly bitches with pretty hair...
(vänner som inte var med på bilder, kom igen nu vet att era hår är fina men jag hittade inga bra bilder att printscreena. U mad bro?)
Fridens liljor
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0