25032012

Ja mina vänner. Idag är det ju dagen innan das grande resa te London. En dag som jag spenderar med att göra allt utom det jag behöver, nämligen packa. Fan i helvete vad jag hatar att packa amigos. Om jag någon gång blir rik ska jag fan anställa en personlig hårplattare/tånagels-klippare/nagellackare, en packare och uppstyrare (amanda möller, sommarjobb?) samt någon som på något magiskt sätt kissar åt en när man vaknar på natten och måste resa sig ur sängen får att gå och slå en drill. Det skulle jag gärna slippa. Men det ligger i framtiden, än så länge måste jag både kissa och packa själv!
PACKNING, FML.
Fyllde år förra måndagen också, då blev det fin-frulle!
Denna dag är också en dag i förväntans och funderingarnas tecken. Jag funderar på följande:
  • Kommer alla på skolan som vi ska besöka hata mig?
  • Kommer jag vara så nervös att jag dör när vi sätter oss på tunnelbanan?
  • Vad fan ska jag ha med mig?
  • Varför har jag inga snygga kläder?
  • Är det värt att köpa en tågbiljett till typ Oxford för att hitta en porrig brittisk professor i typ litteratur som alltid har på sig en tweed-kavaj?
  • Hur länge kommer det ta innan man slutar suga på engelska?
  • Vart ska vi gå ut?
  • Vart ska jag gå för att ha störst chans att detta händer?
  • Om jag skulle stöta på denna lilla varelse, hur i hela havet ska jag fatta vad han säger?
  • Kommer flygvärdinnan Olga vara flygvärdinna igen? Det vore fett, hon var sjukt rolig.
  • Hur fett kommer Tate Modern vara?
  • Vad kostar en vodka red bull?! nomnom nom...
Har också gjort en liten lista. Blir mycket nostalgi från åttan typ. Fan vad roligt! Haha, så poppig ibland. Jag tycker iförsig att det kan vara jävligt fett med supermega inidepop ibland. Åh, vi måste verkligen poppa järnet någon kväll i london.
Fridens liljor!
Jenny (indiepopens mästare)

Kommentarer
Postat av: simon

aa vaddå, du verkar ju inte riktigt vara så sjukt taggad över den där killen på bilden. kanske spelar svår?

2012-03-26 @ 18:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0