Friluftsliv, ett uttröttande liv

Tjena pepz.

Försöker mig på det här med att mobilblogga i brist på datorer och någonting vettigare att göra.

Såg precis att vi hade fått en länkning av Simon på fejjan och statistiken ökade drastiskt från våra tidigare 6 läsare till 28. En ny upplevelse för oss här på how very fancy så det var ju trevligt.

Idag hängde jag med min mor och Inese på en liten utflyktsdag i Granberget för skidåkning och korvätning. Jag ägnade mig dock endast till det sistnämnda. Men korvätning kan tydligen vara nog uttröttande nog för väl hemma skulle jag vara lite härlig och sätta mig i solen för att läsa en god bok, men i vanlig ordning så slutade detta med en sidas läsning och 30 minuters sömn. Förstår inte hur en människa kan vara så okapabel till att läsa som jag. Somnar på dirren även om jag inte egentligen är speciellt trött.

Förövrigt så drog jag dagen till ära på mig mina gamla Uggs och mammas fjällrävendunis som kompensation till mitt hår jag skrev om i det förra inlägget och skapade lite balans. Det blev nått i stil med detta som dock är en bild från sportlovet i Almberg. Ser ut som en glassig morsa korsad med en fjörtis.

Pusshej mina sötgurkor. /a.l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0