HYPERHYBRIS

Just det. Idag hörde jag att Julian Assange ska ställa upp i Austalienska senatvalet. Skön grabb, tycker det är roligt med sådant här. Han kanske är en bra kandidat (fast han är en elak våldtäktsman som hatar svenska feminister) men började tänka på liknande fall.
.
Arnold Schwartzenegger behöver väl inte ens kommenteras för vem vet vad som hände där. Eller ja, det är ju inte bara USA, utan Kalifornien han regerar i så, så konstigt är det väl inte.
.
Wyclef Jean insåg efter jordbävningen på Haiti att han inte bara kan hjälpa till att återuppbygga landet med sina cash, utan det skulle faktiskt kunna vara HAN som byggde upp ALLT. OMG GOD MOMENT. Ställde upp i presidentvalet men väl då kom det fram att han var tre år äldre än han påstått. Hehe, but why liksom? Tre år? Hur som så fanns det andra saker som också var fel, så blev en Whyclef Schas.
.
Min poäng är ickeexisterande är jag rädd, för dit jag ville komma var att Julian Assange = Julian Massa(n)ge. That's what so not what she said. (Gick jag för långt? Antagligen. Förlåt.)
B-kända män med hybris är iallafall (tragi)komiskt tycker jag. Finns det motsvarande kvinnor?
-
Bästa katten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0