I'M FEELING AWESOME

Hehe. Hej. Kanske inte skulle säga awesome men var tvungen att quota ma man Danny. Så himla less han va när han blev två, trodde han skulle nita Loreen.
Idag vaknade jag till kasst väder och min enorma iver att fixa balkongen försvann. Åkte till Borlänge med familjen istället.
Drack just jag just en asfab latte (ah!) som jag gjorde på kaffe smaksatt med kardemumma. Åh så gott det var. 
Nu kollar jag på The Rachel Zoe Project på TLC. Bästa kanalen ever. Men likt den fashion guru hon är, och den fahion pupil jag är så snappade jag upp en sak: Hon sa typ "Alla kvinnor bör ha ett leopardplagg men alla kommer inte kunna bära det". Hehe. Men jag älskar leopard, och i samma sekund hon sa det så gick jag in på Hannah and Landon. Babes. Jag ska sy mig ett par bikinitrosor när jag hittar ett fint leopardtyg.
-
/Amanda Möller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0