löndon

TJENA!!

Alltså sug min pluggdase, så jävla omotiverad just nu och då ska en uppgift om analys och källkritik och en Naturkunskapsuppgift vara klar. Wej, fun fun. Jag skiter väl i hur Sassoon hade det på sitt träningsläger.

Men å andra sidan så är det bar 4 (!!!!!) dagar kvar till London! Eftersom att vi åker med skolan och jag knappt har behövt att fixa någonting själv. Eller eftersom att jag inte behövt fixa nått själv rättare sagt (har ju sir reseledare zöller med mig) så har jag inte riktigt känt på karamellen att vi faktiskt ska åka. Men det börjar smälta in nu lite sakta men säkert och jag börjar se så sjukt mycket fram emot det. Vill bara åka dit, bli av med de två första dagarna vi ska spendera på Instituto Marangoni och sen ta SEMESTER!!!! Dricka öl och red bull vodka, äta mat, strosa runt, inte bry sig om några problem med skolan eller studentekonomin och ha det göött. MUMS. Alltså den bästa känslan i världen är ju faktiskt att kunna säga, nej fan grabbar, semester är semester, klart vi ska ut å käka och dricka massa öl. Inte ofta jag upplever det här hemma kan jag ju säga. Att gå ut och äta och ta en öl här= minus på kontot resten av månaden.
Hoppas det är megavår också.

Nu ska jag fortsätta skriva lite om andningssystemet innan jag drar mig upp mot lugnet för en sista badmintonmatch! Jag och Isa ligger i täten och vinner jag detta så är jag kan lyckligast i världen. 4 gratis öl!!!






Jag när jag tar hem detta! Sen ska vi inte tala om hur reaktionen blir om det slutar i förlust, HATAR att förlora. Att vara en ödmjuk vinnare och bra förlorare är inte min melodi, att spela för skoj skull är för pussys.

Pös/ a.l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0