Påveeg

Nu är vi äntligen påväg till London. I glassig YA-anda så har vi självklart en egen buss som kör vår klass till Västerås där det bär av med de icke så YA-glassiga Ryan Air. Hoppas Olga är flygvärdinna idag, det brukar bli så mycket roligare då. Förövrigt så hatar jag att flyga. Från lyft till landning så sitter jag alltid och spetsar på mitt hejdå-tal till min familj utifall vi skulle krascha eller bli kapade. Detta är sånt som man egentligen inte skriver om någon timme innan man lyfter men händer det nått så vet min familj iaf att jag tänker på dem.. Hehe, närå. Det ska nog gå bra. Får se hur pass kallsvettig och spyfärdig jag blir denna gång.

Men m8s! Nu bär det av mot en förmodligen grym vecka, hörs då!!!!

Ett häng taggade.. / a.l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0