TOUR GUIDE

Hej!
Såg att Amanda hade gjort ett inlägg, så tänkte jag också skulle göra det för att skjuta lite på den ökända Naturkunskapsuppgiften.
Att jag är lite av en reseledare stämmer så hårt. Gillar att styra upp/litar inte på att någon annan av oss ska göra det så jag tar tag i detta. Jenny tycker även att jag borde bli tour manager för diverse band för jag är (själv?)utnämnd drottning av logistik och logik. Blev just "Sanning eller Bullshit-mästare" liksom.
Har gjort FETASTE häftet med lite schyssta Londontips som vi (jag och Isa (blir ni andra förbannade nu?)) hittat. Kommer göra ett inlägg med det sen för man får fan inte upp nåt bra när man googlar efter Londonguidear. Måste bidra till cybervärlden lite. Käkar just nu lite vitkål och kall kokkorv eftersom jag inte orkar laga mat.
*kartläsare*
Nu ska jag pressa Christian på pengar för just nu har jag 900:- och det blir inte så bra om man ska till London.
Au Revoir / Amanda Mölllllllllllllllller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0