Mello

Hej mina vänner. Här kommer jag med en uppdatering från en kalaskul mellokväll.

Läste precis Zöllers inlägg här nedanför och jag har också funderat på det här med Molly och om det är Eric hon sjunger om. Varesä hon sjöng om honom eller inte så satt jag och höll mina ondskefulla tummar på att hon skulle vinna. Bara för att de skulle få möta varandra i någonting som jag hoppas på skulle bli ett awkward moment framför kameran när han lämnar över sångfågeln. Hoppades på lite drama. Typ en lösnagel i Erics öga eller en liten spottloska eller bara två sjuk obekväma leenden som möts i en stel kram. NÅGONTING, VAD SOm HELST LIKSOM!!!

Nu är jag sjukt trött efter en knegardag. Upp till 10 och knega till 3, kanske låter som en dans på rosor men städar du hotellrum på masesgården där varje rum ligger 7 mil ifrån varandra och du under de 7 milen inte bara behöver få med din själv utan en liten vagn fullproppat med diverse lakan och grejer och du ska hinna allt detta+ städa rummet på 25 minuter så känns varje timme som ett år som ändå går för fort pga. tidspressen. Men man ska väl fan inte klaga, para är ju trots allt lite utav en bristvara för tillfället.

Har på senare tid känt mig lite trött på mitt hår som just nu är så otroligt missfärgat med en hårbotten på 7 olika bruna nyanser och blonda slitna toppar så jag tänkte såhär. Varför inte hoppa på wannabe hipsterhårståget och slänga in lite orange i topparna för att få ännu lite mer kaos i skatboet. Hittade nämligen min gamla hårinpackning för orange hår som har orange färg i sig. Har tidigare gått igenom de mesta färgerna ett hår kan se så sitter på en oragne, en röd och en brun hårinpackning som inte blivit så väl använda fram till nu då. Känner att det var en bra grej och ska nog ännu en gång försöka totalrenovera mitt hår. Blondera det bruna för att få bort alla skiftningar, färga brun hårbotten igen och sedan slänga in någon rolig färg i några delar av håret. Orange eller superljusrosa. 

Här kommer ett par fantastiskt bra iphonebilder som verkligen fångade upp den oranga färgen i kontrast till det blonda. ELLER? XD


Älskar hur bilden verkligen ger ett intryck av tjocka, fylliga och välmående toppar. Frisörer som klipper upp håret trots att man förbjuder en uppklippning som syns är fan det värsta. Därför ska Isa klippa mig nästa gång, ingen risk för att hon ger sig på nått sånt.

Pöss å hej!!! /a.l


Kommentarer
Postat av: simon grip

hahaha, det där ordet alltså "mello". så jävla fancy

2012-03-11 @ 12:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0