ON(S)D DAG

Hej!
Jag har inte mycket på hjärtat men tänkte avge en liten lägesrapport. Jag är hemma, mycket trött, med en up and comming rethosta, men det värsta av allt är: Att jag tror att det är torsdag men det är bara onsdag. Kommer vara två hemska dagar innan helgen är här. Men igår fick vi tillbaka internet och jag lyckades göra det trådlöst så nu kan jag surfa vart som helst i hela huset!!!!!! WOOP!
Ja, glassmässa igår. Kung. Jag åt:
En froosh
En Magnum
En B&J's
En bulle
En eller två Red Bulls
Två korvar
och slutligen en Vitamin Water to go.
Nu vill jag bara att det ska bli sommar och ligga ute på min balkong som mest är som en enorm koja. Kanske ska fixa ordning där i helgen! Bra idé. Sen ha en super sentimental fest i en park i Falun med vårt dream team (vi tre, Isa, Lisen & Julia) och lyssna på gamla gymnasie vår/sommar tunes. Typ 5 years time och gråta över det gågna.
Lite övrigt:
  • Jag har upptäkt att jag har kick-ass kodminne. Lärde mig koden till internet efter att ha läst den två gånger igår, och idag lärde jag mig mitt bakkortnummer!
  • Hur kan ett land ha vetorätt fast inte ens demokratiska val? Låter ju inte så där jättebetryggande.
  • Om två veckor är vi i London, oh så härligt!
  • Måste åka och städa hos CHristian imorgon. Blä.
  • Studenten närmar sig nåt enormt, innan slutvisningen har vi typ 2½ vansliga skolveckor!!! (Efter lov, APU, och projektveckorna)
  • Om jag inte har en fin kingfest här hemma i sommar så ska jag bjuda alla på en öl. Honest to blog. Tänker att jag lagar massor med mat och bakar så lägger alla en slant så gör vi bål och mojitos och käkar, fikar och fyllekäkar. Åh.
  • Letar någon i familjen Franco efter en svensk au pair?
/Möller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0