nå gammalt nå nytt nå spökligt nå fab

Tjenna dudes. Mitt sportiga sportlov börjar lida mot sitt slut, solän skiner och jag tänker BUT WHY????? Hatar pressen man får på sig när solen skiner. Jag menar kom igen, man måste fan gå ut. Menmen, sånt ä live, får väl ta mig en liten tur på strandis men lite sommarmusik och försöka tagga till.

Studentkryssningen vi var på i måndags var förövrigt över all förväntan. De va ju fan kul som fan!! Det är liksom inte varje dag man upplever wakka wakka fest nu för tiden så det var ju faktiskt kul att få uppleva det också.

Ute på galej här i Leksand igår å, vilken lite minicirkus. Men det var ju även det kul å trevligt på sitt sett. Var dock en liten isbana hela vägen hem så jag lyckades samla på mig någre fler skrapsår på min redan blåslagna kropp. Kommer fan få amputera både armar och ben om det fortsätter i denna takt.

Igår var även en dag i spökandets tecken. När jag vaknade på morgonen så var jag helt övertygad på att någon gick fram till min säng, jag öppnade då ögonen och tänkte att nej men då drömde jag väl eftersom att ingen är hemma. Men så stängde jag dem igen och HÖR, alltså bokstavligen hör, hur stegen går närmare sängen. Öppnar ögonen igen och tänker att man vad fan är detta. Då skulle jag resa mig upp för att kolla om det var någon oinbjuden gäst på golvet men jag kom inte upp. Jag kunde inte röra mig en milimeter på typ en halv minut och det kändes som att all luft och kraft åkte ur mig, men sen helt plötsligt så släppte allt och det var som vanligt. Och då finns det fan ingen rimligare förklaring än att det var ett spöke som härjade. Hur som så blev Julia även hon lite besökt på hemvägen från fezten igår. Av en dvärg. Jag ser att hon stannar, går tillbaka typ 10 meter och jag tror då att hon letar efter någonting. Så säger jag att nej Julia du har inte tappat nått. Hon säger nått till någon och går lungt tillbaka till mig och säger lite i förbifarten att hon träffade en dvärg. Så går vi och skämtar om det typ hela hemvägen men jag inser tillslut att Julia faktiskt inte skämtar om det. Hon är helt övertygad om att hon snackade med en dvärg när jag stod 10 meter framför och såg att det absolut inte var någonting på vägen. Hon har alltså blivit besökt av ett litet dvärgspöke med läskigt ansikte. WOOOW.

Jag är inte den som är den som tror på spöken. Lite kluven i den frågan men skulle nog säga att jag inte tror på dem. Men gårdagens händelser var fan fett mysko och jag finner ingen bättre förklaring.



Inne på min gamla dator och kollar igenom lite supergamla bilder. Bjussar på några här då i brist på aktuella.



Hehe, en vanlig dag i familjen annorlunda, och då fattas även en unge på bild. Sjuka tider


naawhhhh lilla plutten lite å söt. Och inte alls så himlans dryg


Haha rebellkväll<3






Haha spårad hemmafest!!!


okej *cool* men fan vad mitt hår var fint ser jag nu


Jag och Nusse hängde en hel del på skeatboarden


Vilket gav resultat




rebellshoot


Hahaha åh<3 Nyår. Vill inte ens tänka på vad jag hade på mig. fyfaaann-.....-


Su Nami<3

Ännu ett kaosinlägg från mig men så får det vara! Nu ska jag å käka kalkon hos farmor, det blir spännande.

SIAO!!! /a.l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0