03052012

Hej bloggizzen.Whats up?
Idag dog jag bakisdöden, efter gårdagens lilla fylla som tog mig på sängen. Ska aldrig mer dricka på tom mage.
Det slutade med att jag var sjukt disträ när jag som vanligt satte mig på cykel och trampade på. Jag ramlade (lägligt nog precis när jag kommit in till stan!) min cykel och min kropp är numera helt blåa. Men jag ska lätt ljuga och säga att jag skulle göra ett superdupermega trixs med min bad ass skateboard men failade om någon undrar varför jag har ett blåmärke lika stort som mitt ansikte.
Hur som helst, bildbonanza!
Som vanligt har jag printscreenat från fb, so sue me.
På dessa bilder ser det ut som om vi bara chillar ut, vilket inte riktigt stämmer. Med lite mer än en vecka kvar till slutvisning är jag lite stressad. Men we work hard, we play hard (hahaha, fan vad gay!)
Fridens liljor!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0