05052012

hejhejhej. Igår hade vi en trevlig kväll. Så trevlig att jag fortfarande rockar sovoutfitten, trosor och linne. Har tänkt köra den så länge jag absolut kan, sjukt lökigt. Sanningen är den att jag absolut inte har råd att ens fundera på att gå ut ikväll, men jag tänker förmodligen göra det ändå. Jag tar fan studenten, det är vår (inte idag kanske) och detta är min sista månad i F-town. Så att... Jag saknar mina kompisar lite i min ensamhet, Holla all my girls!
Jag tänkte jag skulle dansa lite förföriskt ikväll, här har ni min inspiration.
Eller så kan jag ju köra på att vara lite mystisk, bara sitta och le lite.
Raggningstips från yours truly!
Fridens liljor!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0