10052012

HOLA AMIGOZZZZZ...
Idag var en dag i köttandets tecken. Älskar hur hela min klass blir helt jävla till sig och svettlukten strömmar från alla fasssSSHionstazz armhålor. Fy fan vad vi lökade idag, SAMTLIGA. Men jag är iallafall, efter en massa om och men KLAR med min kollektion och mitt board. UNTZ, until da break of dawn.
Idag har jag, trots mina ynka fyra timmars sömn (vissa av oss här från howveryfancy fick sig bara en timme i sömnens förlovade land) varit en produktiv gud. Både i skolan och på hemma fronten. Tvätta-städ-dagen gick bra. Dock har det inte hunnit blivit någon dusch eftersom när jag precis skulle ta mig ut till duschen, efter att ha kämpat mig genom mitt jewfro med en borste hör jag hur någon annan människa kliver in i min dusch. Aldrig har det hänt förrut. Ingen höjdare att dela dusch med fem pers. God damn it. Raggarduschar imorgon istället. Keep it classy!
För övrigt, goda nyheter på roligthets/episkhets fronten. Nyheterna jag hörde idag gjorde mig ungefär så här taggad.
Ska lätt köra detta move. Julias breakdance got nothing on me!!!
Fridens liljor!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0