23052012

Challa smigos!
Ja, den episka helgen visade sig vara rätt (läs !!!) episk. Vi hade kul. Jag vill typ bara dansa i småtimmar ute i skogen och sjunga med i typ tribe eller kötta satan till poison dart nu. Inget annat! Pendlar mellan trötthet som verkar oändlig och en rastlöshet som skapar kaos i bussar mellan Borås och Falun. Vi har nästan inga bilder alls ifrån Paranoia, svartisen vänner till oss styrt upp (antar att vi varit med på ett hörn med flyttlass och möbler) och inte heller har vi några bilder ifrån Bergstenska (F-towns näst bästa svartis)
Jag besökte Borås för första gången i måndags. Så jävla ovärt att gå upp klockan 4, åka buss i sju år, gå och kika lite på datoriserad mönsterhantering (besöket på textil högskolan var faktiskt rätt sweet, men det andra sög) sen åka buss i femton timmar till. Därefter gick min söta buddy Linnea med på att skjutsa hem mig och manny då blir vi stoppade av polisen. God damn it. Blir provocerad när jag tänker på den dagen!!
Fridens liljor!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0