26052012

HAJHAJ
Bild på en haj som hälsar:
Välkomna, mannar och fränder!
Jag chillar just nu ut i Lekke-town. Efter en episk pollen-nap (dog i soffan med datorn på kaggen, jävla äckelpollen) käkade jag en rätt episk middag. Alltså, tror aldrig att majskolv och kidneybönor rockat min värld som det gjorde idag. Vet inte om ni märkt att det är mutantmyggor ute? Fiiiifän, the size of those bad boys. Nu ska jag nog sova ut, ladda inför imorgon. För imorgon tänker jag sova, vakna, plugga, planera student, äta en sista lagad middag, dricka SUPER-RAMOS och kanske en och annan öl. Min gulliga mamma ville (sjukt förvånande) ge mig lite "leva livet-bridrag"
Då körde jag den här!
Fast det är lördag, och förmodligen kommer det inte vara lika episkt som den där snubben verkar tro att hans fredag ska bli. Men A for effort!
Syns någon annan gång knäppgökar
Friden liljor!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0