28052012

CHalla bloggen! Jag gillar listor. Därav ett litet list inlägg från lilla mig (nej, jag är grym, inte lilla mig)
SAKER SOM ÄR FAB:

  • Först och främst mig själv. För att jag faktiskt inte typ grinar av press och stress över de sista inlämnings uppgifterna jag har kvar, för att jag börjar få en solbränna för första gången i mitt liv, för att jag rockade lila toppar, för att jag är snygg i mitt så kallade "bröst-linne", för att jag gick till tisken själv och chillade med VI-tidningen och käkade glass, för att jag faktiskt känner lite att jag just nu gör mina kompisar glada och nöjda, för att jag har haft lite roligt för mig den senaste tiden..... Listan är oändlig, slutsats: I´m one fab girl! Så jag höjer mitt vattenglas i min egen ära!
  • Mina homegirls. ALLTID FABA
  • Soppor och chiabata
  • Mina jeans shorts
  • Syrener!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Min mamma
  • Haha, att min urringning är glittrig efter att jag gjort schalger-naglar. Like a discodivaboss
Slutsats: Damn it feels good to be a gansta

Fridens liljor!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0