DVALKVAL

Holla at ya bitches.
Livet leker även för Möller uti Skäve. Jag (och jag tror att jag talat för alla i da dreamteam när jag säger detta) är i en konstant dvala av stress och all tankekraft går till kollektionen. MEN. Samtidigt håller vi på att kvala in till studentveckan typ = jag vill vara full konstant vilket leder till magkatarr och sorgliga kontoutdrag. Igår repade jag mig och sov hela dagen, såg på hockey, somna på soffan, gick och la mig. Idag var det dock fart på mig - gjorde klart sulorna till skorna som jag har tänkt att ha på visningen och jobbade i fyra timmar. Nu ska jag måla ur mig det koffeinspeed man får efter att ha jobbat och där druckit för många koppar svart kaffe.
Bjuder på lite bilder eftersom det är sjukt imponerande om någon läste den fatalt ointressanta texten ovan.
Babes-bauer på Valborg.
Isa samma kväll.
En liten förtitt på min kollektion.
Korvkavalkaden. Analyserar man denna bild så ser man så mycket hipstercoola saker - Vintage Cam appen har använts, ciggen, Dr Martens och en tändare.
U R D 1, Ur MY #1.
Adios smigos, Amanda M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0