helgenz bravader

Var hälsad mina små kycklingar

Den episka helgen vi alla sett fram emot har nu passerat och verkligheten smyyyger sig på i en lite för rask takt. Har nu kommit över mig hur extremt mycket man har att göra, mellan varven då man vill chilla och dricka öl. Men hur som, till helgen. Vi började helgen med okupationsfest vilket var ssswwwwee-e-ee-e-t. Så himla episk kväll med så himla mycket dans, och vin och vänner, folk och fint. För en gång skull så använde jag mig även lite utav mig urkassa iphonekamera som inte kan ta bilder när minsta mörker faller, men har lite bilder från början av kvällen, då det började riggas.
























UNTZ


UUUNTZZZ

Sen blev det Bergstenska i lördags


Och så blev det söndag med rehabspa samt toppen av lathetsmatlagning




Puss på er mina små gurkor, nu ska jag trotsa solen och sitta inne med plugg, WIIhhh000 /a.l

Kommentarer
Postat av: simon grip

hahah, vafan, spa? najs!

2012-05-23 @ 23:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0