SUNSUNSUN+FUNFUNFUN

Igår hade jag en kass eftermiddag och kväll. Jobbade 14-21 och var alltså inomhus i det fina vädret. Min favorit på hemmet hade gått bort, så jag blev lite nedstämd men sen taggad på att åka till Falun. Men inte fan hade man någon skjuts så jag började böla av frustation.
-
Men idag har jag chillat järnet ute hela dagen så nu är jag glad igen. Borde plugga men va fan liksom. Skit samma i all tråkig info jag nu gett er, för nu ska ni få höra nåt grymt.
Beckas svärmor hade varit på besök i hennes föräldrahem där lite spöken har känts av och svärmodern är medial (tror jag man säger). Hur som så hade hon sett lite peeps, men alla ganska snälla. Nu till det riktigt jävla grymma: Hon hade sett en, trumvirvel, SPÖKKATT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN KATT SOM ÄR ETT SPÖKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FÖRSTÅR NI HUR AWESOME???????????????????? Jag blev alltså fett imponerad, det coolaste nånsin.
-
Till nästa ämne. Jag satt ute och solade och som vanligt var radion på. Justin Beiber börjas spelas och tankarna går till gamla hederliga Disney prodigies. Då får jag uppenbarelsen (Jesus var garra inblandad) : VA GÖR JAMIE LYNN SPEARS NUFÖRTIN?! Jo hon chillar med sitt kid Maddie som hon fick när hon var 17 härliga bast. Ungen är nu 5 (!!!!!!!) och om man läser på den engelska Wikipediasidan om min nya idol så får man reda på att: Hon är inte längre tillsammans med ungens farsa, hon var två år yngre än åldergränsen för byxmyndighet i Kalifornien (vilken då bör vara 18) när her eggo got preggo så grabben kunde nästan ha blivit åtalad för våldtäkt av barn, samt att hon släpper ett hett efterlängtat countryalbum iår!! (CAN'T WAIT!) Hehe, annan kul kuriosa är att när Sarah Palins dotter Bristol blev gravid och födde fram en basterd-Palin så skickade gulliga Jamie Lynn en liten gåva - från en tonårsmamma till en annan, bless u guys <3.
-
Sött!
Hells no u aint!
Här kan ni läsa lite mer om milfsen om ni vill!
http://en.wikipedia.org/wiki/Jamie_Lynn_Spears
http://en.wikipedia.org/wiki/Bristol_Palin
/ZooEller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0