THE GIRL IS BACK IN TOWN

Hallå på er.
Amanda Möller är åter i Skäve, första gången på en vecka. Har varit mycket roligt på senaste och mycket skola som kommer. Vet inte om jag sagt att vårat hus har tagits över av en grävlingfamilj som huserar under vårat vardagsrum. De flyttade i två dagar och mamma och katten kunde åter gå ut men nu är de alltså tillbaka. Så Ludde har hämtat en död höna hos sin faster och av sotarn har vi fått rökbomber. Så nu hoppas vi på att de fastnar i burarna, annars ska vi röka ut dem och möta de med grannens bössa. Jag ska dock inte vara närvarande då jag kommer först bli läskigt taggad på att FÅ UT DE SVINEN!!!!!!! sen så börja gråta av dåligt samvete. Rasmus har fått en flint på nosen då han lyckats fastna i grävlingsfällorna TVÅ gånger. Kan vara byns dummaste katt.
Sommaren är i stan, jag har fått ett paket från H&M (eller snarare av mamma då vår blogg inte är tillräckligt stor för att få gratiskläder), ska börja fixa med studentkläder, plugga lite projektarbete, skriva en motion om gratis tamponger för jag har kommit på hur jävla irriterande dyrt det är, duscha eftersom jag börjar lukta gammelfyllosvett och imorgon ska jag sola solarium för första gången någonsin.
Jag har fått en dread vilket är ganska jobbigt men va ska man göra?
Enda bilden jag har från Paranoia är när jag balanserar min vinbox samtidigt som jag ligger i en nudelspya och säkert lite kiss.
Vi hade lökig efterfest bland all disk på järnet och etfer efterfesten hade vi mer dansfest.
Avslutar med lite fina bakistjejer.
Puss på er fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0