CATONISTA

Livet är inte lätt idag. Tröttheten kommer mer och mer över oss och de senaste dagarna har till största del bestått av att jag har en sjukligt kort stubin och skäller ut/snackar skit om någon som jag träffar i skolan. Men. Kollektionen är KLAR! WOOP! Allt som ska göras nu är att jag ska packa, tvätta och görs skor för att imorgon frakta det som antagligen kommer bli två resväskor till Falun. Oh my. Ingen skjuts kan man få heller (arg, tycker mina föräldrar är dummisar).

 

En upptäkt jag dock gjort de senaste dagarna är en som jag inte riktigt vet är bra eller dålig. Jag bör vara en sann jävla hipsterfitta. Bevis #1. Alla svarta kläder. Bevis #2. Tre par Docs. Bevis #3. Min bakgrundsbild som kommer visas under visningen. Alltså. Weekday kommer typ ge mig en anställning som rådgivare till all deras grafik för att spä på deras hipsterhet.

 

Här kommer bilder som förenar mina två passioner, fashion och katter <3. Var föresten en kattpsykolog med på Go Kväll lite tidigare så nu förstår jag Rasmus ännu bättre!!!!!

 

 

Nej nu får jag göra nåt. Holla smigos / Amanda M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0