varje dag borde vara en untzdag

goddag kamrater

Fan vilka fina veckor jag haft nu på sistens med Stockholm och fina utgångar i Falun. I onsdags körde vi UNTZdag och drog park häng och rådhusgården. Höll låda där ett tag, drog hem och insåg att vi förmodligen hörts mest av alla. Men blir det tal om vårbrunst så är det svårt att hålla sig i skinnet.

Igår började vi fint på järnet och drog oss sedan till Pitchers för att träffa en massa kult folk. Idag vill jag göra samma sak igen, men eftersom att jag ska knega här i Leksandimorgon så är det uteslutet. Men man märker att våren sakta börjar smyga sig på samt att studenten är väldigt nära nu. Allt jag vill är just nu att dricka massa öl å vin å sitta i parker å prata med folk dag som natt. Att sitta hemma känns i denna tid inte som ett bra alternativ.

Förövrigt så vet inte jag vad jag alltid ska få för omvänd bakishet på mornarna när jag vart ute. Vaknade klockan 7 av mig själv i torsdags och klockan 7 av mig själv idag. SUPERpigg. Och jag är inte den som är den som inte brukar kunna sova. Men det får jag såklart betala för såhär senare på dagen, lite sömn nu skulle inte skada.












CIAO PUSS Å NYP I STJÄRTEN /a.l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0